Title : I smile when i'm hurt :')

Yeahh I still can smile when i'm get hurt :') -malique- kate kene senyum selalu kan ? Haha :) so if pape pun, aku tetap akan senyum la even ia sangat menyakitkan pun ? Walaupun aku selalu senyum , selalu gelak tapi satu perkara yang aku sangat suke lakukan ialah Menangis :) Depan orang lain aku suke buat yang aku ni tengah happy macam dunia ni aku punya :) aku gelak ketawa lari sana sini macam2 aku boleh buat seolah-olah macam takde pape yang berlaku , macam takde masalah. but korang taktahu kan ape yang aku lalui dalam hidup ni. ye ini Puteri okay , aku tak suke orang tengok yang aku ni ade masalah. semua nye tersimpan dalam pocket kat hati aku nii. tak perlu la semua nye nak bagitahu orang yang aku ni ade masalah.
aku tengah nangis pun aku still boleh gelak ketawa senang cite aku ni memang suke gelak HHAHA sejak tahun lepas je aku jadi pemalu , pendiam(kadang2 kot), bawak diri sorang2, macam-macam la ..

Yaa aku banyak kali berubah kot aku jadi macam ni la, aku jadi macam tu la haihhh ==' selalu nye orang yang paling rapat dengan aku akan rase perubahan aku tuu terutama nya ........-,-' sometimes i gonna be a good person , sometimes i gonna be a bad damn person , sometimes i'm always talkingshit so aku cakap je la ape aku nak cakap p mampos same orang lain nak kate ape pun pasal aku :D kekadang aku akan menjadi seorang yang agak mengada-ngada :) aku suke buat orang menyampah dengan aku HEE :D  but almost i'm a sarcastic one kayy :) sape yang ade dgn aku time aku berperangai begitu, nahh "Padan Muke Kau" i'd like to jokes okayy and tak dinafi kan aku memang suke gelak :P  and this one always i do,  yeahh i always acting like i don't care about people around me. SEDEH ! macam TAT kan perangai aku kekadang , tuu laa aku nak berubah la nii, korang wat elek tauu :) bak kate -Puteri Sarcastic- "Pelan Pelan Kayuh" 

Ha ni yang nak bagitahu nii AKU kalau takde mood memang conferm perangai aku automatic jadi sial , memang buat korang semua rase macam nak bagi kaki je kat aku " ha baktang kalau brani k :P
aku pun taktahu , if ade something yang buat mood aku spoil memang aku malas nak buad pape , memang macam pundekkk ha ambek segala ayat keluar . tapi gentle doh , aku kalau takde mood memang tak leh wat pe ah wehhhh habis ah korang $$

To all yang pernah terasa atau berkecil hati dengan perangai aku , I'M SO SORRY semua perkara yang aku buat atau aku kata semuanya hanya gurauan :) aku memang suke bergurau so sape yang kenal aku die tahu lah aku macam mana terutama sekali Si nenek aku sorang ni Nadd die faham aku 99% kot Hahaha so nak tahu pape pasal aku pegi la cari Nadd kayy :) aku tahu ade setengah orang tak suke dengan gurauan, so aku mintak maaf la kalau aku tergurau dengan orang yang macam tuu :P

And kepada yang menyampah atau tak suke dengan perangai aku korang dipersila kan angkat kaki and Go To Hell :D i'm so sorry kayy :) aku kalau tak suke memang aku tak suke. so jgn nak terase sgt la kan. kadang2 aku pun menyampah dgn perangai aku, tapi aku cube gak berubah. daripada korang ngumpat blakang2 macam ape je, tak tak reti nak berubah eh ? kalau bagus sgt ngumpat aku, meh la duk depan aku ngumpat depan aku. OK dipersila kan la wehh :)

FYI, ni baru sikit aku bagitahu pasal diri aku .. sebenar nye ade banyak lagi yang terisimpan dalam hati nii :)
Lastly , Aku sangat suke orang ambil berat pasal aku , mende paling aku suke :) honest la aku bagitahu nii
sesiape je yang tak rapat dgn aku and tetibe tanye something pasal kesihatan ke , pape ke yang buat aku rase die care pasal aku, automatic aku sayang kat org tu.. tak kire la sape pun :) Thanks kepada sesiapa yang pernah caring pasal aku , aku appreciate sangat-sangat :) thanks friends

Lot Of Love ,
Puteri Sarcastic