Title : So hard for me to face all this sadness :(


Assalamualaikum, 
Meet him todayyy wuhuuu happy nyaaaaa!! *kening-kening* dapat tengok muka dia yang comel tuu alaaa cair aku, dah lah buat rambut favourite :-) ada kenduri dekat flat 41, kakak Ooi punya wedding. orang jemput kan, so datang je lahh. Ayam sedap tak ingat k. Dua ketul sekali ambik, wahida puncaa! dia tunjuk aku kepak ayam tu sape suruh Hohoo! lepas makan-makan, usha pengantin jap, tangkap gambar jap and thenn dorang cakap, "wehh zharif lahh dengan luqman" wowww aku cam style nye diaa ni, bukan nak bagitahu -_- dahlah jalan buat dak je depan aku huhhh sakit hati. lepas tu lepak kat garaje jap. sayang text cakap nak jumpa, sbb time tu mmg tgh ada problem hmmm pastu dah jumpaa oh my god kenapa tetiba rasa sebak gila ni, air mata dah nak terkeluar ni :( Tak sangka nyaaa nangis depan dia lagi buat kali ke-3 Sorry -.- and tak sangka jugak yang aku luah kan perasaan aku kat dia sampai melimpah-limpah air mata. Malu nyaaa >.< tuhan je yang tahu macam mana perasaan aku :(  tapi aku tak kesah, aku dah taknak simpan menda ni lagi. aku dah penat and letih. Finally, harini terluah jugak segala apa yang tersimpan dalam hati ni. Thanks to god, sebab bagi aku kekuatan untuk menempuh segala ujian yang Dia berikan kat aku. Aku rasa lega sekarang, tapi masih perlukan perhatian yang lebih dari dia. please lah rasa apa yang aku rasa :'(