Storiessss~


Hi blogger, long time no see yahh! i'm sorry, i too busy lately macam macam kena buat, sampai tak ada masa nk update blog kesayangan aku nii :-( Hmmm banyak nyee menda nak cerita kat bolg nii, tapi takde masa lah. Hmmm sekarang ni keadaa kat rumah agak rumit sedikit, huru hara and baru je tadi aku kuat kan semangatb untuk call bapak aku. ughhhhh ni semua sebab mama okayy, kalau bukan sebab mama aku takde nye nak call2 dia hmmm and today, aku rasa lega sikit sebab aku dah tunai kan permintaan mama ;') Sekolah pulakk hmm not bad. semua nya okay je, bulan ni bulan sukan and best lah. aku masuk acara okayyy Bangga jap :D LAMA gilaaaa tak lari dohhhh! and alhamdulillah lah tahun ni dapat jugakk Medal even silver ke apa ke but still medal kan :D Friends? ohh macam taknak borak je bab kawan kawan ni haha :3 Takde yang menarik pun, bosan adalah hahahah hmmm aku cuma rindu kawan kawan akuu, especially Nadeera. Dia macam dah tak kesah je pasal aku hmm never mind lah :') I still love you babe, still anggap kau kawan sehidup semati aku even kau tak anggap macam tu. And suddenly i miss Dahlia baharin! even kitorang bukan kawan lagi, aku still sayang kau! aku rindu nak borak dengan kau weh :'( Rindu Nana jugakkkkk! haritu baru lah dapat borak kejap time Atiqah kahwin, i miss her! i miss kondo Idaman Sutera :'( And and Nuralyazulaikha, i miss her the most! rindu nak lepak dengan dia :') K ah bye. 

Love, Me :')