Title: Ramadhan :)

Hollaaa bloggieee :D lama nya tak updateee. Rinduu >.< Seriously memang banyak gila mende nak cite, sampai dah masuk Bulan Ramadhan dah pun aku baru nak update harini. Alhamdulillah, sempat lagi nak puasa tahun ni :) Okayy, hari ni dah 16 Ramadhan, dan aku tak tinggal puasa lagi, alhamdulillah. And sekarang ni pun aku dah siap kan 5 kuih Raya :D And know what, harini baru lah aku pegi hanta baju aku dkt tailor. Padahal dah time2 camni mesti dorang tak ambik dah kan tempahan, tapi ada lagi org nak ambik tempahan, and murah pulak tuu. Mintak mintak cantik lah die jahit~ Actually start semalam aku dah kene berpantang, Ais Batu, air yang sejuk-sejuk, makanan yang sejuk2, apple hijau, kfc, mcD and ofel semua aku TAK boleh telan, kecuali air suam and masakan mama. Aku tak boleh makan masakan org lain haa tu pantang diaaaa, canne nak buka puasa dgn kawan ? hmm nasib baik pantang ni sampai hari jumaat je. Ohh gtg noww, later update lagi. Btw, happy Fasting to all Muslims :)