Title : Merentas Desa 2012

Hi, Assalamualaikum all readers. Harini 2/11/2012 ada larian setapak. Seriously i had so much fun main lari-lari dengan budak-budak P18. Kayy aku datang gila awal. dalam pukul 7:10 macam tu. sekolah tengah gelap lagi, duduk tepi tiang sorang-sorang dah macam apa dah. Then macam biasalah, beratur apa semua pastu barulah budak-budak gedik ni sorang-sorang datang. Mira, eyda, fura, mira and lynda -.- haha so dh agih-agih kan semua rumah. Dah warm up apa semua, okayy aku focus kat rumah kuning je hahaha sebab rumah hijau Habib dtg lambat -.- yang paling best en budak tu haaa, konon-konon comel ah senyum kat aku macam tu haha nasib baik kawan (Y) budak2 laki semua dah lari and budak2 P15 pun dah lari turn kitorang pulak P18 atlet-atlet semua buat muka bangga diri depan sekali, termasuk aku haha sumpah aku koya :D macam biasa lah, barisan depan semua membe2 aku, Qila, Natalie, Effa, and semua lah budak2 form5. dakdak form4 pegi main jauh2 k? Haha dah lari2, aku tak dapat kejar. Effa ni haa, dah lah keding memang senang lah lari sampai aku tak boleh nak kejar :|  Mentang-mentang kurus haha aku Gemok so cam asyik pancit jeee, haih tension aku -.- sebab .. sumpah aku memang dah lama sangat tak training, kaki jadi malas and mula lah semua penyakit datang kat aku ni. gentle kay jauh gila kot kena pusing, penat bakdatang :\ dah half way tu aku dah kena tinggal dengan Effa and Qila. cam disappointed sekejap :'( Ni semua sebab semput punya pasal, nafas aku haihh Allah jela yang tahu. but takpe lah en, takde rezeki nak dapat top twenty Sobsob :'\ takpe2 atleast aku dapat mata kayy hihi and congrats to sape sape yang menang especially Qila and Effa. I'm proud with both of you :)


Pahal muka aku dohh >.<


Mana lagi gamba kitorang ? :D