Title: 5 December 2012 Meet Sayang and Nadeera :')







I dont know how to start, but most of all i'm really happy meet both of them. Sayang and nadd really made my dayy. Tak expect pun akan jumpa nadd, sebenarnya plan dgn syg je nak tengok wayang. Mula2 cam gaduh2 sikit dengan Zharif, emm jumpa dia tak sah kalau tak gaduh -.- Then dia pujuk ajak tengok wayang, okay first time okay dia yang pilih cerita, cerita Lagenda Budak Setan 'Katerina' sayang sangat comel okay, nak je lempang2 muka dia sbb comel sangat :) lepastu tiba2 nadd call, dia cakap dia otw datang wwm dgn bapak dia, k aku pun cam excited namati. Maklumlah dah lama sangat tak jumpa kurus kering sorang ni, rindu tu hanya tuhan jelah yang tahu :( And finally, turun je tangga wayang pusing je tepi dekat kedai spec tu dia tengah try spec dgn bapak dia. First word yang terkeluar dalam mulut "woi" tahu tak apa reaksi dia emm at first, die toleh je dia cam ignore aku and cakap "tepi lah sikit" aku pun cam #Eh hahhaa asal ni then dia bukak je spec yg dia try tu, dia pusing kat aku then dia tunjuk mata dia hahaha mata dia berair :') mata aku pun berair lepas tgk dia mcm tu, patu bapak dia cakap "Alaa emotional pulak" "Takpelah, papa tinggal kan korang berdua, papa balik eh" "Nah papa bagi duit sikit, belanja korang" Bapak dia sangat lah comellll :D then aku pegi dkt zharif, cakap nak spend time dgn nadd, lama tak jumpa and rindu dia. Nasib baik sayang faham aku, dia pun cam okayy, then dia pun balik. Jalan-jalan dgn nadd kat wwm and last sekali lepak dkt foodcourt, borak2 dengan dia, hmm setengah hari je jumpa dengan dia, tak puas. Banyak lagi cerita yang dikongsikan dengan dia, tapi masa tak mengizin kan :'( Takpe, next week dia datang sini lagi and dia cakap dia nak jumpa aku lagi. Harap2 takde apa apa halangan. Masa nak balik tu kan, nadd hanta aku sampai Taman Melati, padahal dia turun dekat bangsar tauu. arhhh sangat baik lah kawan aku sorang ni. Mmg tak expect lah jumpa dia, cam mimpi pun ada jugak :') Next week bila nadd datang, aku ingat nak buat macam dua tahun lepas. Keluar 4 orang Aku, Nadd, Fazz and Yun. Macam best jee. Tapi kena plan dulu lah. Sumpah next week busy gilaa hmm. Okayy, sampai sini saje lah :')

I'll love both of them till the day after forever 
I love everyone around me! Flying Kiss :-*

Love, Me xx