Title: Welcome 2013 :)


Assalamualaikum, hii gaisss! Sorry for ze late updete. Malas sebenarnya, lagipun line dkt rumah ni lembab -.- But i want to tell ya that i have a lot of strories want to share. And firstly i wanna wish HAPPY NEW YEARR!! Welcome 2013!! please be great, please be awesome and i hope in 2013 no more tears, sadness, misunderstanding. argument, fighting and so on. Ohh so sad to say this hmm Goodbye 2012, thanks for the good and bad memories. I'll never forget it suka duka, senang dan susah that i've been trough in 2012 hm thankyou so much :') And this year, i'm no longer be called Budak Sekolah anymore. Alhamdulillah i've finished my school season, be a student is the best thing in the world, zaman persekolahan memang bermakna dalam buku kehidupan aku. Dari 2002 aku mula bersekolah, dan 2012 akhirnya aku akhiri zaman persekolahan aku. Dari Sekolah Kebangsaan Danau Kota sehingga naik ke Sekolah Menengah  Kebangsaan Setapak Indah. Banyak sangat kenangan dekat sekolah, lagi-lagi sekolah menangah, adalah yang paling terindah dalam hidup aku. Arghh sebak pulak cerita pasal sekolah ni hmm seriously aku nak sekolah balik tapi taknak exam! Hahaha and secondly, this new year dah genap dah 3 Tahun 5 Bulan dengan buah hati kesayangan kuuuuuu "Zharif Haikarl" :') Alhamdulillah. Since 19 august 2009 till now. Tak expect boleh lama dengan dia, sbb permulaan nya we're just stranger and we hate each other, seriously awal hubungan kitorang tak macam org lain. Apa yang org tua-tua selalu cakap tu mmg betul-betul terjadi dekat aku "Jangan nak benci-benci, nanti jatuh sayang" hehe betul lah, haa dulu bukan main benci dekat dia, sekarang bukan main sayang lagi :') Yang sedihnya aku taktahu kenapa dan macam mana aku boleh lupa nak update about our anniversary yang ke 3 tahun, sumpah sedih dohh hm maybe time tu happy sangat sampai lupa haa nak update blog :'( but nvm, past is past, apa yang pasti me and him masih in love till now. Yeahh even selalu bergaduh kan, hehhhh hubungan mana yang takde pergaduhan, bila bergaduh hubungan tu semakin kuat tauuu. Anddd semakin sayanggggg alaaa gediknya akuu heheee but serious talk lah, sejak bulan-bulan yang lepas, perasaan ni bukan lagi perasaan yang biasa, dah jadi luar biasa dari hari ke hari and idk why perasaan makin mendalam, rasa dalam hati ni makin kuat hmm nak dia tahuu tapi aku tahu dia tak percaya dan aku yakin oneday.. dia akan sedar yang ada orang menyayangi dia sepenuh hati :') and i hope i hope i hope hubungan selama 3 tahun 5 bulan ni akan berkekalan sampai putus nyawa. Even i know he's not perfect, but i do choose him from one in a million. I want him in life, sekarang mungkin ada kekurangan dan kelemahan yang masih ketara antara aku dan dia, but i'm sure satu hari nanti KITA akan dapat perbaikinya menjadi lebih baik dan menjadi yang terbaik. Saya sayang awak Zharif, sepenuh hati :') okayyy enough for today. Assalamualaikum. Bye Stalker, larveeeeechuuuuuuuuu *kisses* :-*